DEN SISTA MÅLTIDEN MED MIN PENGUIN

Tisdagseftermiddagen och kvällen tillbringade jag med min Janne som äntligen kommit tillbaka från sin resa. Ååh, det var så himla bra-igt att se henne igen!! Först strövade vi runt i hamnen och tog hennes sista foton vid operahuset och sedan gick vi till en supermysig restaurang i Kings Cross för att avnjuta kinesiskt och några glas cider medan vi catchade upp prick allt och lite till. Sen var det slut på det roliga. För då var det nämligen dags för tusen hejdåkramar, eftersom Janne nästa dag skulle lämna mig och Australien och flytta hem tillbaka. Det känns verkligen bara så himla himla (ursäkta) förjävligt, något annat kan jag inte säga.. Miss you heaps already, my beloved penguin. ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0