ALLA HJÄRTANS DAG

Hej på er finisar! Började fundera på vad jag gjorde den fjortonde februari ifjol och kom på att jag då befann mig på en abikryssning dansandes och festandes med världens bästa klasskompisar. I år då igen agerar jag denna dag småbarnsförälder! Kontraster alltså, haha.. Iallafall, mina hostparents har åkt iväg på tumis över helgen, så jag är alltså barnvakt medan de är borta. Men att tillbringa alla hjärtans dag med mina gullisar är bara mysigt, och dessutom kommer bästaste Anna över ikväll för att hålla mig sällskap och så stannar hon även här för sleepover igen. Imorgon sen ska vi ut på något äventyr tills föräldrarna kommer hem och sedan får vi se vad resten av söndagen har att bjuda på. Nu önskar jag er en fin helg och glad alla hjärtans dag. ♥ PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0