OM ÖSTERBOTTEN OCH HELSINGFORS

Hej där. :-) Bakom mig har jag en otroligt rolig och lärorik praktikdag, familjemys, praktikrapportskrivande (jisses vilket ord!), ett besök hos världens bästa morföräldrar, kusinhäng, idolfinalen och julmys hemma hos fina Emma och Daniel, en eftermiddag full av lek med kusinbarn, en mysig kväll tillsammans med bästa Jannica, många flätade flätor med ungen (haha), middagar med mammas goda mat och julklappshandel. Det var en himla fin långhelg hemhemma. Nu är jag tillbaka i Helsingfors och tänker ta vara på och njuta av prick varenda dag jag har kvar här före jullovet. Tänker maxa julfeelisen, plugga det sista och umgås med alla underbara. ♥ Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0