OM HÖSTEN SOM GÅTT

Gul(l)isar. :-)
 
Jag har nu lämnat Helsingfors och allt vad det innebär och flyttat hem till Pampas för jullov i sisådär tre veckor. Himla blandade känslor. Vilken höst det har varit alltså. Studieliv. Gulishöst. Helt legendariskt! Jag har trivts så toppenbra i Helsingfors, med både min lägenhet och med studierna, alla fester vi har haft har verkligen varit så sjukt roliga och galna och sist men inte minst har jag haft turen att få träffa och hänga med universums bästa människor - min egna lilla Helsingforsfamilj. ♥ Jag längtar så himla mycket till vårterminen och allt vad den har att bjuda på. Men först ska jag nu njuta av jullovet med familjen! Tack och förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0