OM EN SUMMERING AV DAGARNA SOM GÅTT

Det är onsdag och för tillfället är jag återigen påväg hemhem till Pampas, för att återigen fixa skolärenden. Tog alltså helg från skolan redan idag, men resten av veckan ska spenderas med praktik. Jag har haft en kort, men härlig skolvecka som faktiskt innehållit en blandning av lite studier och mycket mys med vännerna. Bästa! Redan på söndagskvällen kom Soffan, Jennie och Bill över för att hälsa på mig och då kom vi även på att vi skulle ha plättkalas. Måndagen var en ledig dag, men då passade jag på att jobba ikapp alla skolarbeten och på kvällskvisten vankades det tortillakväll samt idol (som jag missade förra veckan). Vi bestämde oss för att hoppa över morgonföreläsningen på tisdagen för att få en skön sovmorgon, men på eftermiddagen stod det anatomi på schemat. När klockan slog aderton nollnoll befann vi oss på sykväll med HOSKen, för vi har äntligen fått våra halare!! Sedan har vi haft glöggkväll prick varenda kväll också. Idag, onsdag, började jag morgonen med en presentation och därefter skrev jag en tent, som jag inte ens hade öppnat en bok till. Efter lunchen försökte vi följa med på anatomiföreläsningen trots att vi var på bushumör och hade alldels för mycket energi.  Avslutningsvis fick jag innan eftermiddagen var slut veta att jag blev godkänd i tenten. Voittajafeelis. Nu blev det här ju ett himla långt inlägg och dessutom är jag snart framme, så nu sätter jag punkt. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0