MIDDAG & JULMYS

I måndags efter skolan bestämde vi oss för att fixa gemensam middag hemma hos mig. Jennie och jag gick iväg för att handla och strax därefter kom Bill och Arthur in genom dörren. Då började vi tillaga maten och dagens middag blev klyftpotatis, morötter samt rödbetor i ugnen, kyckling och bernaisesås. Mums. 
Sedan hade vi bokat in pepparkaksbak, som ni såg i det förra inlägget. Däremellan rörde vi också ihop lite julgodis i form av ischoklad. Passligt tills allting var klart anlände Jens och då kokade vi glögg samt dukade fram allt till vårt julmys. En himla himla mysig kväll. ♥ 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hittade du din värdfamilj via någon au pair sida? :) Isf vilken?

Svar: Nej, jag tog kontakt med min familj privat. :-)
aivilos.blogg.se

2015-12-15 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0