OM EN MYSIG BÖRJAN PÅ JULLOVET HEMMA

Hej! :-) Det här var det första jag såg när jag vaknade upp igår. Alltså ååh, mitt hjärta smälter. SÅ SÖTT. Förövrigt har jullovet här hemma med familjen börjat riktigt lungt och skönt. Har gjort himmelskt goda julgodis, bakat pepparkakor och byggt ett chokladhus. Har handlat julklappar samt tagit en skogspromenad för att samla mossa till julblommorna. Har julstädat. Har julklappspysslat och fixat fina omslag till alla paket. Har pyntat granen och dekorerat huset. Sen så har jag också jobbat och haft sådan julfeelis med både kollegorna och kunderna. Och nu vankas det uppesittarkväll och glögg! Julmys kan ju vara det bästa. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0