HELSINGFORS

Hälsningar från en helsingforsbo! :-) Jag känner att jag - återigen - berättat hemskt lite om mina planer inför hösten och det kommande året, om jag ens överhuvudtaget nämnt det någongång. Så nu är det verkligen dags. Jag fick alltså en studieplats redan förra året, men sköt upp den ett år eftersom jag skulle åka iväg på äventyr och flytta till Australien. Som den reseälskare jag är tänkte jag ett tag på att hoppa över studerandet även detta år (och alla år framöver också för den delen, hehe) och istället bara fortsätta resa och se prick varenda liten del av världen. Men så funkar det väl kanske inte riktigt. Så efter att jag fick besked om att jag hade fått drömlägenheten bestämde jag mig för att jag iallafall skulle ta emot studieplatsen jag fick året före, en studieplats till fysioterapiutbildningen vid Arcada i Helsingfors. Så nu har jag med andra ord inlett ett nytt äventyr, studielivet här i huvudstaden. Och på den vägen är det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0