HEJ HEJ HEJ


Och så ekar bloggen tommare än någonsin förut. Vad hände riktigt, kan man ju undra. Helt ärligt har det nog inte hänt något speciellt alls, utan mina dagar har gått ut på jobb, jobb och mera jobb. Fast lite roligare bestyr har jag väl ändå hunnit med. Jag har till exempel varit på en snabbvisit till huvudstaden med mamsen och papsen för att hämta min alldeles egna lägenhetsnyckel (mer om det senare), levt villaliv, hängt med min Jannica, varit på (födelsedags)fest mellan ett fredagskvällsskift och ett lördagsmorgonskift, firat två traditionsenliga kräftskivor, glassat med fina Emma i fagerö, fixat och målat möbler, blivit bjuden på plättkalas av prinsen min samt haft shoppingdag med honom och besökt både en syster och en bror i Vasa. Typ så kanske. Nu har jag inlett sommarens sista jobbvecka, favoritprogrammet idol har kört igång, sommarvädret har äntligen anlänt och på fredag ska jag flytta till Helsingfors (vi tar mer om det senare, som sagt). Nu vet ni alltså vad jag gör denna vecka. Vi hörs när allting har lugnat sig. Ha det bra! PUSS. 
 
EDIT. Ja, så här stod det i inlägget som i misstag lämnade i utkast förra tisdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0