FÖRELÄSNING, FÖNSTERTVÄTT, LÄNK & SCHEMA

Hej på er! :-) Jag är tillbaka i Helsingfors efter en riktigt lugn och skön helg hemhemma. Nu är jag också ikapp med bloggandet, vilket känns himla bra! Iallafall. Vi hade bara en föreläsning idag, så jag slutade redan klockan elva nollnoll. Jag lunchade i skolan med några klasskompisar före jag gick hem och väl hemma började jag tvätta fönstrena eftersom jag ungefär aldrig sett så smutsiga fönster förr. När de var skinande rena igen snörade jag på mig springskorna och begav mig ut på länk, dock blev den ju inte alls som jag tänkt mig. När jag äntligen var hemma igen tog jag en dusch och åt middag. Nu på kvällskvisten har jag suttit och skrivit upp kurser, scheman, timmar och så vidare i flera timmar så nu är mitt huvud alldeles alldeles tungt. Jag tror bestämt att jag ska krypa ner i sängen och ta en tidig natt. Puss och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0