FLYTT, ÄLSKLING & SHOPPING

Det här är enda bilden som togs förra helgen, så i bildväg har jag inte mycket att bjuda på. Dock kan jag väl bjuda på lite text istället denhär gången. Förra fredagen, fredagen den tjugoförsta augusti närmare bestämt, flyttade jag till Helsingfors. Jag packade bilen bokstavligen proppfull och tog med mig älskling och så körde vi hela långa vägen ner till vår huvudstad. Under helgens gång skruvade vi ihop möbler, städade, besökte ikea, gjorde i ordning min lägenhet, gjorde lyxmiddag, njöt av vädret och solen vid arabia stranden, gick runt i stan, shoppade, satt på uteserveringar och pussades. När det blev söndagkväll och helgen tog slut var jag tyvärr tvungen att skicka hem min prins igen och så lämnade jag ensam kvar.. Tur att jag iallafall har en himla fin lägenhet att bo i! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0