SYDNEY DANCE COMPANY

Kom på att jag faktiskt inte berätta så mycket om mitt dansande och själva dansskolan, även om jag hängt här enda sedan jag flyttade till Sydney. Sydney Dance Company är en professionell dansskola, danslärarna som jobbar där har till exempel undervisat kändisar samt själva varit med i olika TV-program, eleverna har uppträtt på de största scenerna runt om i världen och själva skolan har till och med varit med i en film. Stort och mäktigt alltså! Jag och Anna har för det mesta dansat dansstilen JFH, vilket är en blandning av jazz, funk och hiphop. SÅ KUL. Men igår var vi tyvärr på vår allra sista dance class här. Det känns förstås sorligt, men samtidigt är jag så himla tacksam och glad över att jag fått dansa på en så pass känd dansskola, med både otroligt duktiga och framgångsrika danslärare samt världens bästa danssällskap. Har verkligen haft en så himla fin och rolig tid. I ♥ DANCING. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0