OM DE GÅNGNA VARDAGARNA OCH DEN INTÅGANDE HELGEN

Hejsan finisar! Sedan jag kom hem har vardagen bara rullat på som vanligt. Jag har jobbat, gymmat, städat, planerat mer resor (hehe), dansat och redigerat bilder. Tillbaka till verkligheten, helt enkelt. Imorse vaknade jag upp sjuk men har ändå tagit mig igenom en lång jobbdag och istället för fredagsgym blir det nu fredagsfilm samt litervis med te - inte så tokigt det heller! Resten av helgen blir tydligen också lugn nu (förutom att jag ska vara barnvakt imorgon), så det betyder att det nog så småningom börjar trilla in inlägg från resan här. Det var allt jag hade på hjärtat för den här gången. Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0