HEMMA FRÅN OUTBACKEN

Alltså de här två! ♥♥
 
Och så är jag tillbaka hemma i Sydney för en sista gång. Fyra dagar in the middle of nowhere / i Australiens outback / in the red center / i öknen var alldeles fantastiskt! Det var så annorlunda om man jämför med vad för resor jag brukar göra, men oj så bra det var iallafall. Och dessutom träffade jag universums bästa människor, vilket bara gjorde denna resa komplett. Det är otroligt hur nära man kan komma främlingar på en så kort tid. Jisses så roligt och toppen vi har haft det! 

Men iallafall, tillbaka till första meningen. Att landa i Sydney och gå igenom flygfältet denna gång kändes rent ut sagt förjävligt. Inte för att jag inte ville komma till Sydney, utan tvärtom, för att det här var sista gången jag faktiskt kommer till Sydney. Hem till Sydney. Nästa gång jag befinner mig på flygfältet sätter jag mig på ett flygplan som jag inte kommer att återvända med, och bara tanken gör mig både gråtfärdig och ångestfylld. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0