20 ÅR

Alltså ååh, jag kunde inte ha firat min tjugonde födelsedag på ett bättre sätt. Dagen var verkligen finaste drömmen. Det började med att jag fick vakna upp på båten till många fina grattisar och kramar och sedan åt vi frukost med benen dinglande över båtkanten i takt med att solen gick upp över horisonten. Därefter fortsatte dagen med ett besök till paradiset Whitehaven Beach, sol och musik på båten, snorkling med bland annat Nemo, Dory samt en hel del sköldpaddor (bästa födelsedagspresenten!!) och en lyxmiddag. Avslutningsvis bjöd himlen på en vacker solnedgång och jag fick lyssna till härlig födelsedagssång och så blev det lite party med himla roliga drinking games och massvis med skratt. Sedan fick jag somna på universums bästa sätt - till utsikten av en stjärnklar himmel. Bara perfekt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0