SYDNEY PUB CRAWL

Haha, jag tror här är ett bra ställe att avrunda bildbomben. ;-) 
 
Lördagskvällen var rätt så crazy. Crazy men otroligt kul. Jag mötte upp två flickor, Maiju och Hannah, i city eftersom vi hade bestämt oss för att delta i något som heter Sydney Pub Crawl. Det går i princip ut på att man under kvällen går från bar till bar, dricker drinkar, tävlar, dansar, äter pizza och träffar nya människor. Vi började med att pimpla lite vin och sedan letade vi upp den första baren och därifrån gick vi sedan vidare till allt som allt fyra ställen tillsammans med alla de andra. Och jaa, dendär kepsen, jag har ingen aning om vems det var, men den hängde med hela kvällen den också, haha.. Efter lite äventyr blev det en bussfärd hem och efter denhär kvällen heter vi antagligen föralltid the rainbow girls, men det är en annan (lång) historia. 
 
P.S. De som höll denna pub crawl tog också massa vimmelbilder, så jag ska stjäla dem från facebook och så slänger jag upp dem här sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0