OM EN VANLIG MÅNDAG

Hej! Måndag igen då. För en gångs skull tänkte jag faktiskt berätta utförligt om denna dag, även om vi inte gjort något speciellt. Sådär by the way har det varit riktigt pangväder på över trettio grader idag - härligt varmt och soligt. ♥ Så efter att ha frusit (skrattretande jag vet) i australiens vårväder på runt tjugo grader känns det så himla bra att veta att sommaren är påväg nu. Iallafall, jag hade väckning nollsju trettio och efter att vi ätit frukost begav vi oss ganska snabbt till parken för att leka. Väl hemma igen var det dags för lillasyster att gå och sova, och medan skulle storasyster kolla lite lejonkungen för femtioelfte gången. Sedan blev det lunch och innan dagssömnen stod på schemat fixade vi i ordning en pool ute på bakgården så att ungarna fick plaska i den. Medan de sov och jag hade lite tid för mig själv passade jag på att sola. När det vaknade igen åt vi mellanmål och resten av eftermiddagen bestod av lek och bus. Mest bus förstås.. :-) På kvällskvisten serverades det tacos till middag och som ni märker har jag därefter producerat blogginlägg. Och nu börjar det bli läggdags, godnatt på er! PUSS.

Kommentarer
Postat av: elin

oh myyyyy! Ska tänk på de imön tå ja pedar ti skolan å e blåser iskallt om öronen å jackon e oppdräi så langt e gar, så kanske ja får känslon att ja har a lika varmt å skönt som tieg ;) å kuuuuul tå du ha blogga mycket nu!!

Svar: Ja tycker faktiskt riktit synd om er! ;-) Bra om det aktiva bloggandet gillas, ska försök keep it up! :-D
aivilos.blogg.se

2014-09-29 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0