OM ATT TA DET LUNGT

Hej allihopa! :-) Idag har varit en riktigt lugn söndag. Vaknade runt åtta tiden (har typ aldrig hänt på en söndag i hela mitt liv, haha) och sedan började jag morgonen med frukost och kvalfinalen av idol eftersom jag ligger efter med programmen på grund av tidsskillnaden. Därefter tog jag en promenad och på samma gång passade jag på att gå via affären också. Då jag kom hem tillbaka planerade jag några bravader samt satte upp foton i mitt rum och då det var klart tog jag det bara lungt. Nu på kvällskvisten har jag lyxat till det med hemmaspa och återigen haft några skypedejter. Det var den söndagen och nu är det snart läggdags. Imorgon väntar en ny vecka! :-) Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0