LET'S MOVE TO SYDNEY!

Så var dagen kommen. Tolfte september tjugohundrafjorton och jag ska flytta till Australien. Det känns så himla overkligt ännu, så jag kommer nog inte fatta det före jag verkligen befinner mig där. Det är ju dethär jag pratat om i flera flera år, och plötsligt så är det nu. Det är nu det händer. Jag har hela tiden väntat på att nervositeten ska smyga sig på, men än så länge är den som bortblåst och det ska mest bli roligt och spännande att äntligen få fara iväg. Jag är så himla pepp på det här!! Sådär annars blir jag så varm i hjärtat av alla som hör av sig och önskar mig lycka till och trevlig resa. Jag kommer sakna er alla här hemma så att jag går sönder, alltså. Iallafall, nu får det vara slut på romanen för denna gång. Jag hoppas ni vill följa med mig på mitt äventyr och hänga med till andra sidan jordklotet här via bloggen. :-) Vi syns där! Puss&kram. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0