ETT HEJ MITT I FLYTTFÖRBEREDELSERNA

Hej finisar! :-) Under veckan som gått har all tid ungefär gått åt till att förbereda inför flytten. Det är verkligen mycket mer än vad man tror, då detalj efter detalj ska kommas ihåg och fixas. I onsdags förberedde jag också mig för värmen och kapade av mitt fågelbo till hår. Sedan har jag haft Jannica på besök samt försökt ta vara på varenda sekund som Björn och jag haft tillsammans. För tillfället håller jag på att försöka packa min kappsäck - men hur (ursäkta) fan packar man ner sitt liv i en väska som får väga högst tjugotre kilo? Så mycket lättare sagt än gjort. Nåja, nu måste jag fortsätta med mission impossible.. Vi hörs! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0