EN KORT HÄLSNING FRÅN ANDRA SIDAN JORDEN

Min instagrambild före jag tog första steget ut på mitt äventyr.
 
MEN HEJ PÅ ER! :-) Det blev lite tomt här efter att jag satte mig på flyget, och ursäkten är helt enkelt två dagars resande och sedan har det varit fullt upp med allting som är nytt och massa jobb förstås. Och jetlag. JISSES vilken jetlag jag har. Under några timmar mitt på dagen är det verkligen svårt att hålla ögonen öppna och jag är halvdöd redan runt nio på kvällarna, men på morgnarna, nämen då ska jag vakna sisådär nollfem fyrtiofem och vara piggare än någonsin förr. Men annars är allting bara toppen och allt är bra med mig! :-) Mer än så tänkte jag inte skriva denna gång, men från och med nu ska jag försöka slänga upp inlägg som vanligt. Sköt om er! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0