DATENIGHT.. ELLER SÅ EN ÖVERRASKNINGSKVÄLL

"Fredagen den femte får du inte ha några planer till, för då ska du och jag på dejt", sa Björn. Det skulle bli trerätters middag på Strampen för att fira vår (mycket) försenade två-års dag samt ha en sista dejt före jag åker iväg. Sagt och gjort - nästan iallafall..
För när vi kommer till Strampen täcker han för mina ögon och leder mig fram till ett rum OCH SÅ SITTER DEHÄR GULLISARNA DÄR!! Alltså, ååh, mina underbara vänner. ♥♥
Men trerätters middag blev det för det, och här ovan ser ni vad jag valde. Skagentoast, oxinnerfilé och limecheesecake. Så gott så att jag dog matdöden. 
Min älskade prins. 
Och här får ni mera bilder på gullisarna, bara för att de är universums bästa.
När vi ätit klart blev jag bjuden på en drink av Strampen och sedan fortsatte överraskningarna.
Vi begav oss vidare och hamnade till slut på Cinema Bowling där det surprise surprise var dags för bowling!
Är man vän med aivilos vet man att dessa bilder är ett måste. Gruppbilder är alltid obligatoriska, lixom. 
Och så lite gos med min Jannica. 
Som pricken på i:et avslutade Elin, Sandra och jag kvällen på ollis. 
Wc-selfies är väl också rätt så obligatoriska, hehe. 
Vi hade nästan dansgolvet för oss själva, men med det bästa sällskapet och med en hel massa galet roliga dansmoves hade vi sjukt kul ändå! En sväng till o'malley's, några lägenhetsvisningar och många hejdåkramar senare, fick jag somna lycklig efter en himla rolig och fantastiskt fin kväll. 
 
Tack för maten, tack för bowlingen, tack för ollis
och tack för att jag får ha så fina vänner!
Jag älskar er. ♥
 
/ En minst sagt överraskad, men himla glad aivilos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0