CHIPMUNKS PLAYLAND

Hej på er. :-) Redan torsdag - hjälp vad tiden går fort! Iallafall, här har dagarna rullat på som vanligt och jag kan säga redan nu att det knappast blir en idag-har-vi-gjort-dethär-uppdatering varje dag, eftersom vardagarna ändå ser rätt så lika ut. Att ta hand om ungarna och allt vad det innebär, menar jag alltså. Bilderna här ovan är iallafall från i tisdags då vi besökte Chipmunks Playland, vilket typ kunde vara barnens andra hem. Fast här måste jag väl ändå erkänna att jag säkert hade minst lika roligt som dem, haha. Bollhav, rutschbanor, hoppslott, klätterställningar, hinderbanor, jaa ni förstår. ;-) Sedan har vi mest hängt i olika parker, läst böcker, haft picknick, kollat filmer och lekt oändligt många timmar. Det var nog det jag hade att säga för denhär gången, vi hörs! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0