BOK, KAKA & BÄSTA POJKEN

Hej. :-) Det är onsdag och jag sträckläser förr eller senare exploderar jag och läser ut den på bara några timmar samtidigt som jag häller i mig te och finrexin för att bota min förkylning som dykt upp. Och boken då, en himla fin, och förskräckligt sorglig, berättelse om en hemsk sjukdom (som borde bli sjuk i sig själv och dö, japp) och underbar kärlek. Sorgligt fin, lixom. Så nu när jag har läst boken, kan jag ta och se filmen också. (Det är en dödssynd att göra tvärtom.) Men som den känslosamma lipsill jag är, är jag inte alltid på humör för att gråta till en film, så tids nog ska jag väl se den. Det är tungt att gråta, förstår ni. Nåja, iallafall. Jag fortsätter dagen med att baka universums godaste kaka till mina fina kollegor, för tjolahopp, så har fyra månader gått och imorgon är det min sista jobbdag. :-( Nu på kvällskvisten sitter vi bänkade framför idol och sen ska jag få gå och sova bredvid min älskade älskade Björn. Puss & godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0