UTDRAGEN TAND OCH ISTIDSVÄDER


Hej. :-) Har haft en riktigt lugn början på denna vecka. Igår gick förmiddagen ut på att storasyster var och bekantade sig till ett daycare där hon ska börja gå varje tisdag nu och lillasyster sov sin förmiddagssömn, så det betyder med andra ord att jag mer eller mindre kunde göra vad jag ville för en stund. Sen blev det liv i huset igen, men efter några timmar åkte jag då iväg till tandläkaren för att få min jädrans visdomstand utdragen. Har inte någon erfarenhet av tandläkaren bortsett från tandställningstiden, men allting gick ju finfint och det gjorde inte ens ont. Väl hemma igen åkte vi till parken och när kvällen kom tog jag igen senaste idolavsnittet medan Sydney bjöd på ett rysligt åsk- och regnväder. Och sedan bestämde sig vädret tydligen för att återgå till vinter eftersom det idag varit omänskligt kallt, närmare bestämt sjutton grader. Alltså lixom hallå, vad hände? Har gått runt och frusit hela dagen, även fast jag haft både yllesockor och huppari och hela kvällen har jag spenderat under täcket, haha. Dock vet jag inte om det beror på temperaturen, den utdragna tanden eller att jag håller på att bli sjuk, för jag har sådär annars också känt mig hängig idag. Men att sommaren får komma tillbaka prick nu - ja tack! Förövrigt har denna dag varit ovanligt tyst. Storasyster tillbringade sin första hela dag på daycare, eftersom det är tisdag, så det har varit en lugn dag med bara lillasyster. Men imorgon är det hundratio procent igen, så nu tänker jag bara fortsätta att ligga under täcket och vila upp mig tills dess! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0