TRE DAGAR OCH TRE BILDER

Tisdag. Det var storasysters daycare-dag, så jag gosade med lillasyster hela dagen. Sedan medan hon sov passade jag på att planera min resa till Nya Zeeland. Och när mina hostparents kom hem fortsatte jag med planerandet typ hela kvällen. Har jag sagt att jag är sjukt pepp?! Hehe. 
Onsdag. Denna dag fick vi gäster i form av farföräldrar, så storasyster förvandlades till en cirkusapa och visade alla sina konster. Och allt vad hon inte får göra också, för den delen. På kvällen blev det en lång trerätters middag för att fira att farföräldrarna hade anlänt och efterrätten bestod av australiensk pavlova. Mums. 
Torsdag. Började dagen på mitt favoritsätt - att stiga upp en timme tidigare och skypa med min älskling. Eller jaa, det där med favorit syftar väl nog mera på det sistnämnda. Iallafall, därefter var det dags för jobb och sedan avslutade jag dagen med en dance class. En såå rolig sådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0