OM MIN FREDAG

Fredagskvällen.
 
Hej! :-) Jag började min fredag på bästa möjliga sätt och steg återigen upp en timme tidigare för att skypa med älskling. Sedan var det dags att bege sig ut på äventyr tillsammans med ungarna och deras mamma. Första stoppet blev North Head och andra blev Manly Beach. Knäppte en hel del bilder så ni får höra mera om detta senare. När vi kom hem igen blev det en tandläkarvisit för mig, eftersom min hostmamma tyckte det var på tiden att kolla upp min när-jag-tuggar-eller-överhuvudtaget-rör-på-munnen-smärta som jag lidit av de senaste tre dagarna. Besöket resulterade iallafall i att jag på måndag slipper problemet - visdomstanden. Nog om det. Ikväll mötte jag upp mina rainbowgirls och det blev fancydinner vid hamnen följt av cocktails. Med andra ord, en helt vanlig kväll här Down Under, haha. Nu ligger jag i sängen och har just avslutat ett skypesamtal med mamsen och papsen för att ta natten. Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0