OM JOBBDAGAR, SKYPEDEJTER & LITE ALLT ANNAT

Hejsan allihopa! Gårdagen innebar back to work och den var som vilken jobbdag som helst. Eller jag måste väl erkänna att jag försökt komma ihåg vad vi faktiskt sysslade med, men alla detaljer verkar vara bortglömda, haha. Något speciellt hände tydligen inte iallafall. Idag då igen hade jag väckarklockan på en timme tidigare, för jag skulle nämligen skypa med min älskling. Det var alldeles för längesedan, så det var verkligen välbehövligt. ♥ Jag har helt glömt bort att berätta, men i söndags ändrade vi till sommartid här, så nu är det ytterligare en timmes tidsskillnad. Därav hann jag stiga upp förrän Björn gått och lagt sig. :-) Nåväl, sedan fortsatte dagen som vanligt och vi hann rita, kolla mumin, busa, pussla och leka i lekrummet före det var dags för lunch följt av dagssömn. När ungarna hade vaknat igen packade jag in dem i bilen och så körde vi iväg till Monkey Mania (vilket typ är samma koncept som Chipmunks Playland, hehe) och spenderade resten av eftermiddagen där. På tal om bil och köra, så ska jag försöka slänga upp ett inlägg om hur jag upplever vänster- och storstadstrafiken här någon dag. Nu på kvällskvisten har jag umgåtts med bästaste Elin. Eller jaa, i form av ett två timmars härligt skypesamtal då. ♥ Men nu börjar texten bli för lång och klockan för mycket, så nu sätter jag punkt. Pusshej! 
Och så några extra hjärtan på dessa suddiga gullisar. ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0