OM EN BÖRJAN PÅ SPIT TO MANLY WALK

Jag hade en underbar söndag! Klockan var tio trettio när jag mötte upp Janne, Anissa och deras kompis Lina vid hamnen och då hoppade vi på ferryn som tog oss till Manly. 
Vi hade planerat att gå den tio kilometer långa Spit to Manly walk:en längs med kusten, fast tvärtom. Börja i Manly och sluta vid Spit Bridge, menar jag alltså. Här posar flickorna glatt, då vi just börjat vår vandring.
Utsikten var otroligt fin redan från början och vi tog fotograferingspauser mest hela tiden.
Även själva stigen vi vandrade på var himla fin. Här är vi mitt i en liten djungel. 
Då vi hade vandrat ett par kilometer bestämde vi oss för att ta en lite längre paus, och det fick bli här. Sen mitt i allt när vi sitter här, kommer en gubbe (om jag får kalla honom det?) fram till oss och frågade vart vi var påväg och om vi ville att han skulle ta en bild på oss allihopa. 
Så här ser ni resultatet av bilderna. Och när vi sedan svarade på vart vi var påväg, visade det sig att detta faktiskt var slutet på vår promenad. Istället blev det något helt annat, men det var så fantastiskt så det ska få ett eget inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0