MYCKET JOBB, DANSSKOLA & SKYPE

Ojdå, här började det visst eka lite tomt.. Men hej på er! :-) Onsdagen jobbade jag från nollsex fyrtiofem till aderton nollnoll, och efter det gjorde jag absolut ingenting. På torsdagen började jag någon timme senare, men slutade vid vanlig tid och då hann jag i princip bara bokstavligen kasta i mig mat före jag begav mig till tåget. Mötte upp Anna i city och så begav vi oss till stället vi sökte upp i söndags, nämligen en dansskola! Nu får jag alltså äntligen börja dansa igen, och hos ingen mindre än Sydney Dance Company!! Såå glad, och det var såå roligt att få dansa. ♥ Igår, alltså fredag, var det tidig väckning igen och efter att mina hostparents kommit hem och jag slutligen gjort middag samt efterrätt åt familjen (som sådär by the way blev succé) fick jag efter sisådär tolv timmar checka ut för helg. Denna gång bestod fredagskvällen av skypesamtal med mamsen och ungen följt av återigen ett marathonsamtal med Elin. Och där var mina senaste dagar. Fullt upp med allt möjligt, helt enkelt. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0