LILLASYSTER-TID & NYÖPPNAT H&M

Tisdag. Efter alla morgonsysslor och frukost förde vi storasyster till daycare och efter det hade gullungen här ovanför och jag egentid precis hela dagen. Vi gosade, skrattade, lekte med mjukisdjur, besökte ett shoppingcenter och sov dagssömn. Därefter hämtade vi storasyster från daycare igen och då busade vi alla tre tills föräldrarna kom hem. 
Shoppingcentret vi var till ligger alldeles nära oss, och orsaken till varför vi var dit är för att de i förra veckan öppnade det allra första H&M just där. Allihopa har varit helt excited över att affären äntligen kommit hit (ja, ni kanske kan gissa folkmängden i affären), och även om jag kanske inte tycker det är lika speciellt (haha) ville jag förstås också besöka det. "Råkade" också få med mig en bikini hem, men till mitt försvar behövde jag faktiskt en. Och dessutom var den himla billig. ;-) Japp, det var storyn om ett H&M i Australien! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0