I HAVEN'T BEEN EVERYWHERE, BUT IT'S ON MY LIST

Som ni alla säkert nog vet redan, kan jag ju tycka att det bästa här i livet är att resa. Det finns så många fantastiska ställen att åka till här i världen och jag vill se prick allt, typ! Så under helgen hann jag faktiskt också med något himla peppigt (hej nytt adjektiv?) för att komma ett steg närmare detta. Jag bokade flygbiljetter till både Nya Zeeland och Melbourne! Det ska bli såå häftigt att få se och uppleva Nya Zeeland, och jag behöver inte ens vänta länge eftersom det efter mycket om och men blir avfärd redan nästa vecka. Sedan hinner jag bara vara hemma i några dagar förrän det bär iväg till Melbourne för att se vad den staden har att bjuda på. ÄÄÄH, jag är så himla taggad på dessa äventyr!

Kommentarer
Postat av: ie

Ååh va härlit att du ha boka ti Nya Zeeland när kommer du att va där? Å när kommmer du att va i Melbourne? Ja kommer nämligen att va i Melbourne å 22-26 November!

Svar: Joo, e ska verkligen bli häftit. Sir ut som om vi kommer ti befinn oss på samma ställen vid samma tidpunkt typ!! :-) ja skickar åt de på facebook!
aivilos.blogg.se

2014-10-29 @ 10:28:56
URL: http://linneasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0