VAPPEN, SLÖANDE, GLASSPREMIÄR, VILLAMYS & GYMNASTIKFEST

Valborgsmässoafton 2014. Eftersom vi redan hade festat en vecka i Cypern hade vi inte tänkt fira vappen desto mera detta år, men sådär passligt spontant bestämde vi oss för att åka till Vasa och fira lite iallafall. Sandra, Jannica, Emelie och jag började först hos den förstnämnda med prat och goda pajer och sedan bar det iväg till Vasa. Efter sisådär två timmars iskallt köande (!!) slapp vi äntligen in till Ollis och där dansade vi loss resten av natten och kom inte hem före klockan slog halv sex ungefär. Bra kväll! 
Passligt sluta, men dethär beskriver nog allt slöande på pricken. Har varit såå trött i både kropp och själ (haha) efter resan, så har verkligen vilat upp mig - kanske till och med mer än behövligt - under de senaste dagarna. Hela torsdagen sov jag i princip bort, till exempel. 
På lördagen begav vi oss till Seaside för att äta årets första bollaglass. Mums, alltså!
Senare på lördagskvällen fortsatte vi sedan vidare till Emmas villa där det blev mys och några vinglas. :-) Finns då inget bättre än dessa underbara kvällar på en villa! 
I onsdags och fredags drog jag mina sista jumppatimmar och söndagen gick helt i gymnastikens tecken. På dagen var det genrep och på kvällen var det då dags för vårfest. Även om själva festen var rolig och fylld av duktiga gymnaster, trevliga (och häftiga) program och ett finfint stipendium för min del, så var det förskräckligt sorgset också. Det tog lixom slut här för mig nu.. Men det är nog absolut inte förevigt! Tack för allt hittills. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0