RESUMÉ AV RESAN TILL AYIA NAPA

Har idag gått igenom och redigerat mina sisådär tusen bilder från Ayia Napa i flera timmar samtidigt som jag lyssnade på alla låtar som vi lyssnade på där. Det är nästan lite farligt dethär, för man vill ju lixom bara tillbaka pånytt och pånytt och pånytt! Nåjaa, nu är bilderna iallafall klara och ni kan förbereda er för en himla bildbomb de närmaste dagarna. Jag menar, det visade sig bli så mycket bilder att jag är tvungen att dela upp det i ett inlägg per dag ungefär. Såhär kort kan jag ju beskriva resan som himla underbar och awesome. Världens bästa klass, soligt och varmt väder samt roliga och spårade partykvällar. En oförglömlig resa helt enkelt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0