OM SENASTE DAGARNAS BRAVADER & JOBBSNACK

Hoppsan! Här blev det visst en oplanerad bloggpaus igen en gång. Men det kom vappen och helg och allt möjligt annat roligt i vägen. Hej på er iallafall. :-) De senaste dagarna har jag haft det himla finfint och härmed har jag också förbrukat min sista semesterdag. Så vad har jag varit med om för bravader då? Jo, jag har spontanfirat vappen, fått hem min milipojke, ätit årets första bollaglass, haft villamys, haft LGF vårfest och slöat i otaligt många timmar. Allt detta ska ni få höra mera om i nästa inlägg. :-) I och med gymnastikvårfesten har jag nu också tagit paus i min karriär som jumppaledare (förhoppningsvis inte för så lång tid) och imorgon börjar jag på ett helt nytt jobb, vilket säkert blir riktigt bra! Det var väl det. Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0