OM LITE ALLT MÖJLIGT

Just nu.
 
Hejsan! Starten på nya jobbet har gått riktigt bra och så småningom börjar jag nog komma in i systemet även fast det är himla mycket att lära sig. :-) Dessutom får jag nu också något annat gjort om dagarna då jag äntligen stiger upp ur sängen någongång, hehe. I måndags var jag bland annat och beställde studentmössa (wihoo!) och sedan agerade jag masterchef och tillredde smarriga piroger/pastejer som jag kan ha som lunch de kommande jobbdagarna och igår blev det en skön cykeltur i kvällssolen efter att ha försökt få tag på inträdesförhörsböcker (bättre sent än aldrig lixom..) och ha tagit itu med flera maskiner tvätt. Denna onsdag har jag faktiskt varit ledig och vädret visade sig från sin bättre sida! Så min dag har gått ut på att varva solande med att byka några maskiner till och så har jag kockat ihop middagen åt familjen. Kvällens program står fortfarande tomt, men jag har en känsla av att mitt rum står och väntar på att få sig en städomgång.. Något mer hade jag inte på hjärtat så vi hörs en annan gång. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skall du söka vidare till?

Svar: Jag har sökt till en hel massa olika utbildningar, eftersom jag inte är helt säker på någonting alls! Får se vart jag hamnar i slutändan.
aivilos.blogg.se

2014-05-07 @ 19:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0