KANSKE ALLT FÖR MYCKET TEXT

Hej! :-) Denhär veckan har jag haft en hel del program och dessutom tog det himla mycket tid att återberätta Cypernresan, så därför blev det inga andra inlägg. Men nu tänkte jag iallafall (kort) berätta vad jag gjort under veckan som gått. Måndagen till ära fick jag vara ledig och då gjorde jag väl inget märkvärdigt alls. I tisdags hann jag med en sväng till Vasa med mamma för att gå på studentskosjakt och i samma veva blev det ett maratonsamtal med Karin som jag träffade på. Konstigt (på ett bra sätt) detdär med vissa människor; hur längesedan det än är sedan man har setts så kan man babbla på som om man pratat senast igår. Härligt! :-) Onsdagen och torsdagen jobbade jag kväll, vilket innebär skiftet från tretton nollnoll till cirka tjugoett trettio, vilket i sin tur betyder att där har hela dagen seglat förbi. Minns jag inte helt fel så var det i torsdags jag också fick börja min morgon med att det knackade på dörren och där fick jag ta emot så underbart fina rosor! I fredags var jag tvungen att jobba övertid men när jag väl slapp hem var det dags för lärarmiddagen, som jag också nämnde tidigare. Tänkte berätta lite mera om den i ett annat inlägg och även bjuda på lite bilder. I lördags umgicks jag med min prins före jag begav mig tillbaka till Kstad. På kvällen var det en utgång inplanerad, men planerna ändrades och istället spenderade jag tid med bästaste Malin. Den lugna lördagskvällen var nog iallafall riktigt passlig, eftersom det idag stod söndagsjobb på schemat. Imorgon och på tisdag skulle jag ha varit ledig, men mina två lediga dagar denna vecka ska jag tillbringa som dagistant, så det blir en minst sagt fullspäckad jobbvecka iallafall. Nu säger jag godnatt så att jag är pigg och glad nollsju nollnoll imorgon bitti! Natinati. ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

haha, oj så vi hade mkt att tala om! :D måst träffas snart!!

Svar: JAA, verkligen! <3
aivilos.blogg.se

2014-05-22 @ 13:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0