JOBB & SOMMARDAGAR

Hej på er! Mina dagar går i princip ut på jobb och därför finns det inte så mycket intressant att berätta. Att jobba på dagis måndag-tisdag var iallafall lika roligt som alltid, men i onsdags var jag tillbaka på vanliga jobbet igen. Idag fick jag checka ut klockan femton nollnoll, dock utan fredagsfeelis eftersom jag jobbar hela dagen imorgon också. Känns ju passligt (ursäkta) förjävligt att sitta inomhus hela dagarna när Finland bjuder på värsta sommarhettan, men det är sådant man får ta. Har iallafall hunnit sola lite efter jobbet idag och eftersom camping öppnade (yes!!) var mamma och jag på glass nu på kvällskvisten också. :-) Snart ska jag åka efter min milipojke och sedan åker vi ner till villan och njuter. Något annat hade jag inte på hjärtat, så ni ska ha en riktigt fin helg. Pusshej. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0