EN TORSDAG I AYIA NAPA

Fick återigen vakna upp till en underbar dag! Detta är fotograferat från vår balkong och nedanför ser ni hotellets pool. 
Vi begav oss som vanligt till stranden och tog vara på prick all värme och sol. 
Denna dag var det så himla himla varmt så att man hela tiden var tvungen att svalka sig i vattnet. 
Japanska turister eller vad var det? ;-)
Torsdag innebar tydligen svart bikini, haha. 
Sandra och jag satte oss vid strandkanten och njöt. 
Mera gott. 
Skål!
På kvällen då vi skulle och äta hade Sandrorna tänkt exakt likadant.
Hela halva gänget påväg på middag. 
Vi gick till en restaurang som hette Jello/Jolly/Yolo/Yellow - vi hade väl lite problem med detdär namnet, haha!
Eftersom vi var runt 30 personer som skulle äta samtidigt fick vi alltid vänta en stund före maten kom. Men då underhöll vi oss med något annat. Här tog vi himla många fina (och fulare) foton.
Hahah, som sagt. 
Och dricka hade vi ju iallafall, hehe. 
Laxpasta. När maten väl kom var det så stora portioner att det knappt såg ut som om jag rört maten då jag var mätt. :-D
Efter maten tog Sandra och jag några varv i butiker påvägen hem och väl framme på hotellet joinade vi de andras förfest. 
Här tror jag det är någon tävling på gång. 
Jag och två gullisar. ♥♥
Sedan var det dags för utgång igen och första vi mötte på bargatan var.. Jack Sparrow!
Några av oss började med några drinkar på Ambassaden. 
Sedan fortsatte vi vidare till Favorit-Bedrock där vi dansade loss i flera flera timmar. Så himla fantastiskt sjukt kul! 
Feelis-gänget påväg hem. Då blev det efterfest på ett hotellrum före vi slutligen hittade i säng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0