EN PYSSELFREDAG & HIMLA MYCKET SKRATT

Såhär såg min fredagkväll ut.
 
Klockan femton nollnoll fick jag checka ut från jobbet igår och framför mig hade jag en förlängd helg. Helt okej, alltså! Senare på eftermiddagen körde jag iväg till Närpes och mötte först upp Sandra vid Halpa-halli där det blev shopping av pysselmaterial och pajingredienser. Sedan åkte vi vidare hem till Sandra och inväntade de andra chicksen. :-) Så småningom satte vi igång med det vi skulle: Nästa vecka står det lärarmiddag på schemat och inför det fanns det en hel del att fixa. Vi gjorde placeringskort, pysslade ihop fina dekorationer, planerade lekar och letade upp allsånger. Mitt i verkstaden tog vi också paus och avnjöt en god skinkpaj som Elin hunnit fixa i något skede. Och som vi skrattade. Fy tusan vad roligt vi hade! Först någongång efter midnatt var vi klara och då var jag tvungen att köra den långa vägen hem i ett hemskt regnväder. Men det blev finaste fredagen på länge iallafall. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0