EN FREDAG I AYIA NAPA

Från denna stranddag finns det hemskt lite bilder, så dessa tre är ungefär de enda. Vi njöt som vanligt av vädret och iallafall jag började redan få separationsångest eftersom dagarna började ta slut, haha. Dethär livet kan nog vara bland det bästa som finns. 
Mina homies. ♥
Middagen på fredagen bestod av chicken souvlaki på Julias favoritrestaurang från förra gången hon var i Ayia Napa. Därefter blev det antagligen förfest vid poolen efter att vi gått en shoppingrunda påvägen hem. (Minnet sviker lite då nästan varje dag såg likadan ut, hehe.)
Kvällens utgångsdestination blev Grabbarna Grus, eftersom de äntligen hade säsongsöppning!!
Och såhär glada och pepp var vi över det! 
Vi dansade och festade. Mer än så behöver jag inte skriva, utan bilderna får tala för sig själva. Himla feelis var det iallafall!
När Grabbarna Grus stängde drog vi vidare och Josse och jag gick och dansade till Black&White..
.. För att sedan hamna på Aqua med en champagneflaska i handen. Skål!
Sedan blev det lite för spårat, lite för kul och lite för bra, hehe. 
Före vi vinglade till hotellet åt vi nattmat och därifrån kan jag ha årets fulaste bilder, haha, men dessa två kan jag väl bjuda på.. 
Pojkarnas fina selfies får avsluta en superkväll! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

VITTOOO VA JA ÄLSKAR ALLA BILDER DU HAR HAHAHAHAHHA

2014-05-13 @ 21:04:21
Postat av: elin

å e va ju jag ellanbellan som tyckt he ;)

2014-05-13 @ 21:05:04
Postat av: Johanna

ÅÅÅÅHH, var så tusans glad åv ti koll på alla bilder, å vill tibak bums! :( :DD

2014-05-13 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0