OM STUDENTSKRIVNINGSLÄSNING OCH TRÄNING

Godkväll på er! Efter att ha tagit en himla tidig natt igår, vaknade jag idag nollåtta trettio helt utvilad efter tolv timmar sömn. Såå skönt, alltså! Rätt så snabbt satte jag igång med att läsa till studenten och det gick förvånansvärt bra. Läste faktiskt himla mycket, för att vara rastlösa aivilo iallafall! :-) Därefter tillät jag mig själv att göra ingenting en stund och sedan skuttade jag äntligen iväg på ett gympass. Kändes toppen att vara tillbaka och passet var både sjukt tungt och roligt! Det var min dag, och sådär annars kan jag ju tänka mig att resten av dagarna denna vecka också kommer att se ut exakt som denna.. Men nu tar tröttheten över igen, så dags att krypa ner i sängen. Förhoppningsvis kommer den normala dygnsrytmen tillbaka snart. Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0