OM EN LEDIG TISDAG

Har idag haft första helt lediga dagen på evigheter och vädret har bjudit på en riktig vårsol. Perfekt alltså. Dessvärre har jag inte kunnat njuta utomhus eftersom jag däckat i sängen och mått dåligt hela dagen. Och nej, detta har inget att göra med gårdagens alkoholintag (hehe), utan i lördags drog jag på mig en förkylning och de senaste två dagarna har det varit riktigt hemskt. Nåväl, har iallafall haft tid att äntligen gå igenom Thailandsbilderna nu, så de borde komma upp här imorgon någongång! :-) Sedan har jag också börjat planera lite dans eftersom LGFs vårfest närmar sig med stormsteg. Nu borde jag också ta itu med att hitta en passlig utbildning åt mig, för deadline till det närmar sig tyvärr med ännu större steg.. Nu får det vara slutpratat för idag och så hörs vi imorgon. Puss!
En tjuvkik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0