OM EN FIN OCH HIMLA KUL HELG

Det är måndag igen (även om veckodagarna egentligen inte har så stor inverkan nuförtiden) och jag har en toppenhelg bakom mig. Har fått spendera mycket tid med både min fina älskling och mina bästaste vänner, vilka allihop varit himla saknade! ♥ Klockan kvart över nio på fredagskvällen fick jag äntligen åka och plocka upp min milipojke från bussen efter tre veckor ifrån varandra. Kvällen bestod inte av så mycket annat än sisådär tusen pussar eftersom jag stupade i säng en timme senare. Sedan vaknade jag nollsju nollnoll på lördagsmorgonen istället.. Hej jetlag! I brist på annat att göra läste jag då till studenten, haha, och när älskling sedan vaknade begav vi oss ut i solskenet och vårvädret (!!) och tvättade min bil. Så småningom begav vi oss till Närpes där trerätters middag väntade. Kvällen spenderades hos Elin med vännerna och sedan drog vi vidare till jp@logen och var där resten av natten. På söndagen var vi och hämtade min bil som Björn hade haft och på vägen hem igen vek jag in via Jannica och pratade bort någon timme. Efter lite slöande och mys var det återigen dags att skjutsa älskling till bussen på kvällen och själv somnade jag sedan redan halv nio. Slut tjej. Det var den helgen och det positiva med att vara hemma igen är ju att man får umgås med så fina människor. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0