EN SAMMANFATTNING AV ALLT FÖR MÅNGA DAGAR

Några få iphone-bilder från senast.
 
Oj, vilken lång paus det blev! Men hej på er. :-) Förra veckans dagar gick då ut på att jobba nollåttanollnoll till sextonnollnoll och att avklara både matematik- och psykologiskrivningarna. Däremellan skulle det tränas och dras lite jumppa också. I helgen blev det återigen lungt. På fredagen åkte jag på revy med bönan och därefter dejtade vi och catchade upp, vilket verkligen var på tiden. Underbara saknade vän. ♥ Hela lördagen spenderades med min Björn och på söndagen gjorde jag allt annat än läste och istället var jag bland annat på truppuppvisning. Igår var det dags för min sista studentskrivning ever!! Nu är det äntligenäntligen helt över! Detta skulle förstås firas, så Elin och jag ställde till med vår egna lilla fest och tömde ett x-antal vinglas, även fast det bara var måndag. ;-) Ungefär så har senaste tiden sett ut. Vi får höras lite oftare från och med nu då! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0