HARD WORKING WOMAN

Godkväll! Efter dagens jobb hann jag bara komma hem och så fick jag en förfrågning om jag kunde komma och jobba till Jungman (Kstads nyöppnade restaurang), eftersom de hade så mycket att göra inför marknaden som äger rum i helgen. Funderade sisådär en halv sekund och så ställde jag upp och åkte iväg i jobb pånytt och slutade igen runt tjugoett nollnoll. Dagens saldo blev alltså fem timmar sömn och tolv timmar jobb - gissa vem som är trött? Tills morgondagens mellanskift (hej sovmorgon till nollåtta trettio!) fick jag också förlängd dag på jobbet, så denna veckas jobbtimmar är mer än fullgjorda. Men sen får jag ta en ledig helg, passligt till marknaden. Taggad till tusen!! Nåja, nu ska jag avsluta denna dag så att helgen kommer snabbare. :-) PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0