HARD WORKING WOMAN PART TWO

Hejsan! Marknadshelgen är förbi och den blev väl kanske inte riktigt som jag tänkt mig. Det blev alltså inte en ledig helg, menar jag. Medan jag var i jobb i fredags och taggade till helg, ringde de från Jungman och frågade om jag kunde komma i jobb på lördagen. Men att stå och sälja öl i tältet var ju kul det också! Så har man ju testat på det också, lixom. ;-) Trots extrajobb hann jag nog fira både fredag- och lördagkväll iallafall, så marknaden blev nog lyckad ändå, fast själva marknadsströvandet (bortsett från en stund på söndagen) uteblev. Nog pratat om helgen - imorgon ska jag bjuda på lite bilder istället! Nu är en ny vecka igång och jag har redan ytterligare två jobbdagar bakom mig.. Och himla många framför mig. Skulle nämligen ha ledigt torsdag-fredag denna vecka, men likväl hamnar jag i jobb till Jungman då istället igen. Känns som om jag ungefär inte ens vet när jag kommer ha en ledig dag nästa gång, så för att jag skall orka med det här behöver jag fånga de lediga stunderna jag får och ta vara på alla guldglimtar i vardagen. Med det sagt så ska jag fånga en guldglimt i form av sömn (haha), för imorgon är det dags för morgonskift. Sköt om er, PUSS. 
En annan söt guldglimt. ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0