ONSDAG & TORSDAG

Våra fina klasströjor!
 
Hej finisar. Gårdagen var en riktig normi-onsdag som bestod av skola, mina jumppagrupper och spinning. Våra klasströjor anlände också äntligen efter många om och men, men de var lätt värt väntan. Såå sköna och fina! Bilden till höger kommer by the way från Jannicas instagram. Det blev ingen bloggning igår eftersom mitt humör dök ner till botten igårkväll på grund av dendär jädrans militären.. Men idag fick jag ett meddelande om att allt har ordnat sig, så nu kan jag vara glad igen. :-) Annat jag har haft för mig idag är skola, där vi bland annat myste runt i våra tröjor och planerade penkkis och gym där det blev ett tungt pass med fokus på armar. Nu på kvällskvisten har jag även beställt hem min penkkisdräkt, vilket verkligen var på tiden. Får bara hoppas att den passar nu. Imorgon är det äntligen fredag igen och jag har många saker att se framemot! :-) Det var väl det. Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0