OM VAD JAG HAR GJORT DEN SENASTE VECKAN

Så har ytterligare femtioelva (typ) dagar seglat förbi medan bloggen ekat tom. Vi tar en titt på vad jag bland annat sysslat med den senaste veckan:
Någon gång förra veckan dejtade jag min Jannica och jag kom på att vi skulle färga mitt hår. Sagt och gjort och resultatet blev en mörkröd färg. Faktiskt himla nöjd! :-) Har inte knäppt någon ordentlig bild ännu och dessutom är det svårt att fånga rätt färg eftersom det skiftar så mycket beroende på ljuset, men ska nog ta mig an utmaningen någon dag. Tills dess får ni ett litet smakprov på bilderna här nedan!
Både fredagskvällen, lördagskvällen samt hela söndagen tillbringade jag med min prins. Det var sista dagarna före han ryckte in i militären, så vi passade på att pussas och kramas oändligt mycket och tog myskväll alla tre kvällarna. Under lördagen någongång försvann även Björns hår, så nu är han en Skalle-Per. Men en söt sådan förstås, hehe! ♥ På söndagen besökte vi Björns farmor och var på kaffe (och te för min del) till Emma och sedan packade Björn det sista. 
Så blev det måndagmorgon och jag var tvungen att köra mitt hjärta till bussen som tog ner honom till militären. Kändes rent utav förjävligt och det var universums värsta morgon så vi pratar inte mer om det nu.. Resten av måndagen dansade jag Wii Just Dance med ungen och mot kvällen åkte mamsen och jag på bio för att se filmen Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, vilken var himla rolig!
I tisdags tog jullovet slut för de flesta och det var back to school.. Jag då igen fortsatte fortfarande med min ledighet, även om det bara var för två dagar till. Idag började jag alltså skolan, fast med en himla mjukstart - två lektioner och sen fick jag åka hem igen. :-) Sådär annars har jag fördrivit min tid med träning. Tisdagens pass bestod av bodypump, onsdagens av spinning och idag pinade jag mina muskler med hjälp av gymmaskinerna. Nu just dödar träningsvärken mig, men på ett väldigt skönt sätt iallafall. ;-) Igår började också mina jumppa- och dansgrupper, så det hann jag med före spinningen. Det var väl det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0