OM TORDAGSSYSSLOR

Såhär skön torsdagsmorgon hade jag! Sovmorgon, mys, pyjamas och te. :-) Började skolan först klockan elva fyrtiofem, men hade två förhör att läsa på så hade alarmet på nollnio femton och prioriterade en lugn och skön morgon varvat med plugg istället. Dock blev det nog mera av det förstnämnda, heh.. Åkte sedan till skolan för en matte och en tyska, där vi skrev förhör på båda lektionerna. Känns som om att vi inte har annat än förhör nu, men de kurser jag går har inget prov i provveckan, så istället har vi oändligt många förhör..
Hemma igen åkte jag och handlade och knäppte sen några bilder, som jag ska slänga upp här någongång. Då klockan blev tre bytte jag om och skuttade iväg till gymmet. Alltid lika skönt, alltså! Denna kväll är faktiskt helt ledig och jag har inga planer alls. Tänker bara ta det himla himla lungt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0